TRK 702 X

  • Zelená

  • Bílá

  • Šeda

Benelli TRK 702 je nový model určený k cestování po nekonečných cestách, objevování nezapomenutelných míst, ale také k pohodlnému pohybu po městě. 

TRK 702 je všestranným motocyklem od počátku vyvinutým výzkumným a vývojovým střediskem Benelli v Pesaru v Itálii. Rozšiřuje a doplňuje řadu TRK a navazuje na bestseller TRK 502, nejprodávanější motocykl v Itálii v letech 2020, 21, 22, 23. 

Je flexibilní a ideální na dlouhé cesty.

Motocykl Benelli TRK 702 je poháněn zcela novým dvouválcovým motorem o objemu 698 cm3, poskytuje výkon 70k (51,5 kW ) při 8000 otáčkách za minutu a točivý moment 70,0 Nm při 6000 otáčkách za minutu. Motor se vyznačuje dvojitým časováním vačkového hřídele v hlavě se 4 ventily na válec, s řetězovým pohonem a klikovým hřídelem s klikovými čepy přesazenými o 180°. Elektronické vstřikování paliva s 41 mm dvojitým tělem škrticí klapky. 

Převodovka je 6stupňová, vyjímatelná, které asistuje mokrá spojka s měničem točivého momentu /antihopping/, která výrazně snižuje sílu vyvíjenou na spojkovou páčku při zachování hladkého a přesného řazení. 

Motor je možné přizpůsobit pro licenci A2 na verzi 35 kW. 

Mimořádně tuhý – prostorový příhradový rám vychází z osvědčeného modelu Benelli – charakteristický pro modely vyráběné v „House of the Leoncino“, a je schopen zaručit ovladatelnost a stabilitu za všech podmínek. 

Odpružení se skládá z upside down vidlice o průměru kluzáků 50 mm a 140 mm zdvihu předního kola a kyvné vidlice ze slitiny hliníku, s centrálním tlumičem s nastavitelným předpětím pružiny a tlumením odskoku, se zdvihem 168 mm na kole.

Komfort a funkčnost jsou charakteristické znaky TRK 702, dominantním prvkem přední části motocyklu je moderní funkční kapotáž, která poskytuje optimální ochranu jezdci i spolujezdci . Kapotáž má vynikající aerodynamiku kterou neruší ani směrová světla a chladič – jsou zakomponovány v kapotáži.

Aerodynamice byla věnována mimořádná pozornost:

– přední část kapotáže společně s předním „zobákem“ tvoří funkční prvek vytvářející přítlak předního kola který ve vyšších rychlostech zamezuje kmitání předního kola a tím nemusel být použit tlumič řízení – motocykl je klidný i při vysokých rychlostech a na horších cestách. 

– kapotáž je precizně tvarována tak, že při jízdě navádí zvýšené množství vzduchu do chladiče pro dokonalé chlazení motoru a zároveň zajišťuje ochranu motoru před znečištěním či poškozením. 

– přední směrová světla jsou integrována v kapotáži a tím nenarušují aerodinamiku motocyklu, jsou výrazně viditelnější, lépe čistitelná a méně náchylná na poškození.  

– již předchůdce TRK 502 je znám tím, že jeho kapotáž tvoří mimořádně funkční ochranu jezdce před větrem ale velmi dobře chrání i při dešti a také prokazuje vynikající odolnost a ochranu jezdce v případě pádu – kapotáž TRK 702 převzala všechny prvky a zdokonalila je.

Dalším charakteristickým prvkem je dokonale zvládnutá záď motocyku tvořena párem rukojetí pro bezpečí spolujezdce, ale i jako stylistický designový prvek dotvářející vzhled motocyklu. Velká pozornost je věnována detailům pro uchycení kufrů tak, aby byla zajištěna maximální kapacita, ale i komfort a bezpečnost pro spolujezdce. Značkové hliníkové kufry mají nadstandardní objem – 124L a jsou dodávány k motocyklu jako volitelná výbava.

Volitelnou výbavou jsou také vyhřívané rukojeti a sedadlo jezdce, které lze pohodlně aktivovat z podsvícených ovládačů řídítek tak, aby byla zajištěna maximální přehlednost ovladačů i v noci.

Vysoce výkonný brzdový systém zajišťují dva plovoucí kotouče o průměru 320 mm vpředu se čtyřpístkovým třmenem a kotouč o průměru 260 mm vzadu s jednopístkovým třmenem. Na 17” ráfcích z hliníkové slitiny jsou osazeny pneumatiky Pirelli Angel GT pro přední kolo o rozměru 120/70 a pro zadní kolo 160/60.

TRK 702 byl díky vývoji ergonomie, kterou chce Benelli nabídnout všem jezdcům, přizpůsoben tak, aby byl díky výšce sedla přístupnější ještě širšímu spektru jezdců a činí tedy 790 mm, což dává motocyklu agilitu a optimální geometrii.

 

Vzhledem k tomu, že je TRK 702 navržen pro cestování, je vybaven nádrží o objemu 20 litrů.

 

Tento motocykl je vybaven plně LED světlomety, kdy výrazným charakteristickým prvkem TRK je dvojitý hlavní světlomet určující trend ve své třídě, ale i zcela inovativní uložení směrových světel do  přísně aerodynamické kapotáže.

Pro dokonalé informování řidiče je TRK 702 vybaven zcela novým 5″ TFT barevným displejem s vysokým rozlišením, který má připojení bluetooth pro propojení s vaším telefonem pro  zobrazení příchozí hovory, zprávy a další funkce. Ovládací prvky na řídítkách umožňují také přijmout nebo ukončit hovor. Jako volitelná výbava je možné TRK 702 vybavit inovativní palubní kamerou integrovanou v předním zobáku kola, která umožňuje nahrávat videa a pořizovat fotografie v reálném čase stažením aplikace do mobilního telefonu.

 

Barvy – Pearl White, Forest Green, Anthracite Grey. 

Zdvihový objem

698 cm³

Výkon

51,5 kW  / 8750 ot/min

Objem nádrže

20 l

přednosti

752s Motor

Brzdový systém a ráfky

Brzdový systém se může pochlubit dvojitým kotoučem o průměru 320 mm vpředu, zatímco kotouč o průměru 260 mm vzadu, což umožňuje výkonné, modulární a vyvážené brzdění. 19 palcové ráfky vpředu a 17 palcové ráfky vzadu jsou osazeny pneumatikami 110/80 a 150/70.

752s kola&brzdy

Velké čelní sklo

Čelní sklo je navrženo tak, aby zaručovalo maximální ochranu jezdce a spolujezdce.

752s odpružení

Motor

Motor je dvouválcový řadový, 698 ccm, s kapalinovým chlazením a dvojitým rozvodem vačkového hřídele, pevný a robustní, nabízející maximální výkon (51,5 kW) při 8800 ot/min a maximální točivý moment

752s displej

Koncovka výfuku

Výfuk má ve srovnání se silniční verzí TRK 702 vylepšenou koncovku výfuku umístěnou ve zvednuté poloze, aby bez problémů zvládla složitý terén.

Technické údaje

motor

 

TYP MOTORU

  • Řadový twin, 4 ventily/válec, 4-taktní, kapalinou chlazený, DOHC

OBSAH

  • 698 ccm

VRTÁNÍ × ZDVIH

  • ø 83 × 64,5 mm

KOMPRESE

  • 11,6 : 1

MAXIMÁLNÍ VÝKON

  • 51,5 kW/8750 U/min

MAXIMÁLNÍ TOČIVÝ MOMENT

  • 70N.m/6000 U/min

MAZÁNÍ

  • neuvedeno

DODÁVKY PALIVA

  • Elektronické vstřikování paliva

VÝFUKOVÝ SYSTÉM

  • neuvedeno

OSVĚDČENÍ

  • EURO 5

SPOJKA

  • spojka v olejové lázni

PŘENOS

  • 6-rychlostí
  • Řetěz

ZAPALOVÁNÍ

  • ECU s limitem

ZAPALOVACÍ SVÍČKA

  • NGK CR8 EGP

STARTÉR

  • Elektrický

PŘEVODOVÝ POMĚR

  • neuveden

HLAVNÍM HYBATELEM

  • k.A

SPOTŘEBA PALIVA

  • 4,6l/100km

EMISE

  • CO2107 g/km

 

podvozek
  • Rám
    Trestle steel tubes and plates
  • Přední odpružení
    Teleskopická vidlice Ø 50mm
  • Přední zdvih
    140 mm
  • Zadní odpružení
    Oscilační kyvná vidla s nastavitelným centrálním mono v pružinovém předpětí a hydraulickou brzdou v prodloužení
  • Zdvih zadního tlumiče
    50 mm
  • Přední brzda
    Dvojitý kotouč ø320 mm s dvouprístovým plovoucím třmenem a ABS
  • Typ předního ráfku Hliníková slitina
  • Rozměry předního ráfku
    17″ x MT 3,50″ DOT –D
  • Zadní brzda
    Jeden kotouč ø260 mm s jednoprístovým plovoucím třmenem a ABS
  • Typ zadního ráfku
    Ráfek a náboj z hliníkové slitiny s ocelovými paprsky

 

  • Rozměry zadního ráfku
    17″ x MT 4,5″ DOT – D
  • Přední pneumatika
    110/80- R19 – 59V
  • Zadní pneumatika
    150/70 – R17 – 69V

 

Rozměry
  • Šířka bez zrcátek
    925 mm
  • Maximální přípustná váha
    441kg
  • Světlá výška
    145mm
  • Objem nádrže
    20
    l
  • Pohotovostní hmotnost
    Není známo
  • Rezerva
    2,3l
  • Hmotnost včetně provozních kapalin
    239kg
  • Rozvor
    1505 mm

* Benelli-Praha  si vyhrazuje právo na změnu technických specifikací, vybavení, nastavení a barev bez předchozího upozornění.