TRK 702 X

  • Zelená

  • Bílá

 

Benelli TRK 702 X je čistě dobrodružný motocykl, extrémně všestranný, obratný a ovladatelný, navržený, aby zvládl jakýkoli typ trasy, na asfaltu i v terénu, a postavený tak, aby se vydal na nová a vzrušující dobrodružství. Vášeň, svoboda a zábava v jediné motorce, ať už se vydáte kteroukoli cestou a bez omezení Vaší touhy cestovat.

TRK 702 X je vyzrálá motorka, ideální pro všechny, kteří chtějí pevný, odolný, snadno udržovatelný a autentický motocykl. Je to motocykl schopný zaručit optimální výkon, aniž by jezdce dostal do potíží. Motocykl TRK 702 X od počátku vyvinutý výzkumným a vývojovým střediskem Benelli Pesaru v Itálii. Rozšiřuje a doplňuje řadu TRK a navazuje na bestseller Benelli TRK 502 X, nejprodávanější motocykl v Itálii 2020, 21, 22, 23.

TRK 702 X se vyznačuje jedinečným a extrémně rozpoznatelným designem, sdíleným se silniční verzí TRK 702 s hladkými a dynamickými liniemi, které tomuto motocyklu propůjčují velmi agresivní charakter se silnou identitou motocyklů Benelli.

Design TRK 702 X vzešel z potřeby vyvinout zviditelnění nejcharakterističtějších stylistických designových prvků a jejich přeměna na rysy charakteristické pro rodinu TRK. Prvky, jako je světlomet s dvojitým LED modulem zasazeným do ikonické struktury masky, nebo design nádrže s oblastí kontaktu s nohama jezdce vyrobenou z kovu, zajišťují maximální volnost pohybu bez snížení kapacity nádrže, s obsahem velkorysých 20 litrů. Další charakteristické rysy nového TRK 702 X, sdílené s ostatními novinkami v této řadě, jsou zadní madla, která jsou navržena, aby nabídla maximální pohodlí pro cestující, a zároveň poskytla velmi důležitý stylistický prvek, definující zadní část motocyklu.

Konstrukce, která se dokonale integruje se zcela novým dvouválcovým motorem Benelli o objemu 698 ccm, navrženým jako výsledek zkušeností získaných při vývoji motorů o objemu 500 ccm a 800 ccm, ze kterých se zrodila tato nová platforma. Vyznačuje se technickými řešeními používanými již v minulosti, ale upravenými podle logiky snížení hmotnosti a rozměrů. Stejně jako u silniční verze, tlukoucí srdce TRK 702 X poskytuje výkon 70k (51,5 kW) při 8000 ot./min a točivý moment 70 Nm při 6000 ot./min, vždy připravený a působivý. Vyznačuje se proměnlivým časováním vačkového hřídele v hlavě se 4 ventily na válec, s řetězovým pohonem a klikovým hřídelem s klikovými čepy přesazenými o 180°. Elektronické vstřikování paliva s 41 mm dvojitým tělem škrticí klapky.

Motor je možné přizpůsobit pro licenci A2 na verzi 35 kW.

Převodovka je 6ti stupňová, vyjímatelná, které asistuje mokrá spojka s měničem točivého momentu, která výrazně snižuje sílu vyvíjenou na spojkovou páčku při zachování hladkého a přesného řazení „Antihopping„. 

Mimořádně tuhý – prostorový příhradový rám vychází z osvědčeného modelu Benelli – charakteristický pro motocykly „House of the Leoncino“, vyvinutým přesně pro zajištění maximální obratnosti na silnici i mimo ni. Optimální vyvážení TRK 702 X, je navržené tak, aby nikdy nepřivedlo jezdce do potíží, a dělá z něj perfektní Adventure motocykl určený pro dlouhé výlety bez ohledu na typ trasy a to i díky nastavení odpružení, které se skládá z upside-down vidlice o průměru kluzáků 50 mm  a 140 mm zdvihu předního kola a zadní kyvné vidlice ze slitiny  hliníku, s centrálním tlumičem s nastavitelným předpětím pružiny a tlumením odskoku, se zdvihem 173 mm na zadním kole.

Vysoce výkonný brzdový systém zajišťují dva plovoucí kotouče o průměru 320 mm na předním kole s dvoupístkovým třmenem a kotouč o průměru 260 mm na zadním kole s jednopístkovým plovoucím třmenem. Přední kolo 19” a zadní kolo 17” s ráfky z hliníkové slitiny a s výpletem  ocelovými špicemi jsou osazeny pneumatikami Pirelli Scorpion Rally STR;  přední kolo o rozměru 110/80 a zadní kolo o rozměru 150/70.

Přestože TRK 702 X je rozhodně dobrodružnou motorkou, zvláštní pozornost je věnována pohodlí a funkčnosti. Stejně jako silniční verze je i tento nový TRK 702 X standardně vybaven moderní funkční kapotáží s dokonalou aerodynamikou a ochranou jezdce i spolujezdce – charakteristickou pro  všechny modely řady Benelli TRK.

Komfort a funkčnost jsou charakteristické znaky TRK 702 X, dominantním prvkem přední části motocyklu je moderní funkční kapotáž, která poskytuje optimální ochranu jezdci i spolujezdci. Kapotáž má vynikající aerodynamiku, kterou neruší ani směrová světla a chladič – jsou zakomponovány v kapotáži.

Aerodynamice byla věnována mimořádná pozornost:

– přední část kapotáže společně s předním „zobákem“ tvoří funkční prvek vytvářející přítlak předního kola, který ve vyšších rychlostech omezuje kmitání předního kola a tím nemusel být použit tlumič řízení – motocykl je klidný i při vysokých rychlostech a na horších cestách. 

– kapotáž je precizně tvarována tak, že při jízdě navádí zvýšené množství vzduchu do chladiče pro dokonalé chlazení motoru a zároveň zajišťuje ochranu motoru před znečištěním či poškozením.

– přední směrová světla jsou integrována v kapotáži a tím nenarušují aerodinamiku motocyklu, jsou výrazně viditelnější, lépe čistitelná a méně náchylná na poškození.  

– již předchůdce TRK 502 je znám tím, že jeho kapotáž tvoří mimořádně funkční ochranu jezdce před větrem, ale velmi dobře chrání i při dešti a také prokazuje vynikající odolnost a tím ochranu jezdce v případě pádu – kapotáž TRK 702 převzala všechny prvky a zdokonalila je. 

Volitelnou výbavou jsou vyhřívané rukojeti a sedadlo jezdce, které lze pohodlně aktivovat z podsvícených ovládačů řídítek, aby byla zajištěna maximální přehlednost ovladačů i v noci. Pro vyznavače vyšších větrných štítů je volitelnou výbavou také vyšší štít.

Dalším charakteristickým prvkem je dokonale zvládnutá záď motocyklu tvořena párem rukojetí pro bezpečí spolujezdce, ale i jako stylistický designový prvek dotvářející vzhled motocyklu. Velká pozornost je věnována detailům pro uchycení kufrů tak, aby byla zajištěna maximální kapacita, ale i komfort a bezpečnost pro spolujezdce. Značkové hliníkové kufry mají nadstandardní objem – 124L a jsou dodávány k motocyklu jako volitelná výbava.

TRK 702 byl díky vývoji ergonomie, kterou chce Benelli nabídnout všem svým jezdcům, přizpůsoben tak, aby byl díky výšce sedla přístupnější ještě širšímu spektru jezdců a činí 836 mm, což dává motocyklu agilitu a optimální geometrii. Volitelnou výbavou je i snížené sedlo.

Vzhledem k tomu, že je TRK 702 X navržen pro opravdu dlouhé trasy, je vybaven nádrží o objemu 20 litrů /nejvíce ve své třídě/. Nádrž byla přepracována tak, aby umožnila jezdci pohodlnou jízdu v offroad pozici.

 

Tento motocykl je vybaven plně LED světlomety, kdy výrazným charakteristickým prvkem všech modelů řady Benelli TRK je dvojitý hlavní světlomet určující trend ve své třídě, ale i zcela inovativní uložení směrových světel do přísně aerodynamické kapotáže.

Pro dokonalé informování řidiče je TRK 702X vybaven zcela novým – 5″ TFT barevný displej s vysokým rozlišením, který má připojení bluetooth pro propojení s chytrým telefonem a zobrazení příchozích hovorů a dalších funkcí. Ovládací prvky na řídítkách umožňují také přijmout nebo ukončit hovor. Jako volitelná výbava je možné TRK 702 X vybavit inovativní palubní kamerou integrovatelnou do předního „zobáku“ motocyklu, která umožňuje nahrávat videa a pořizovat fotografie v reálném čase stažením aplikace do mobilního telefonu s možmostí připojení přes wifi motocyklu.

Standardní výbavou je centrální stojan, kryt motoru, kryty rukojetí.

Barvy – Forest Green, Anthracite Grey, Dune Sea, Moon Grey . 

Zdvihový objem

698 cm³

Výkon

51,5 kW  / 8000 ot/min

Objem nádrže

20 l

přednosti

752s Motor

Brzdový systém a ráfky

Brzdový systém se může pochlubit dvojitým kotoučem o průměru 320 mm vpředu, zatímco kotouč o průměru 260 mm vzadu, což umožňuje výkonné, modulární a vyvážené brzdění. 19 palcové ráfky vpředu a 17 palcové ráfky vzadu jsou osazeny pneumatikami 110/80 a 150/70.

752s kola&brzdy

Velké čelní sklo

Čelní sklo je navrženo tak, aby zaručovalo maximální ochranu jezdce a spolujezdce.

752s odpružení

Motor

Motor je dvouválcový řadový, 698 ccm, s kapalinovým chlazením a dvojitým rozvodem vačkového hřídele, pevný a robustní, nabízející maximální výkon (51,5 kW) při 8800 ot/min a maximální točivý moment

752s displej

Koncovka výfuku

Výfuk má ve srovnání se silniční verzí TRK 702 vylepšenou koncovku výfuku umístěnou ve zvednuté poloze, aby bez problémů zvládla složitý terén.

Technické údaje

motor

 

TYP MOTORU

  • Řadový twin, 4 ventily/válec, 4-taktní, kapalinou chlazený, DOHC

OBSAH

  • 698 ccm

VRTÁNÍ × ZDVIH

  • ø 83 × 64,5 mm

KOMPRESE

  • 11,6 : 1

MAXIMÁLNÍ VÝKON

  • 51,5 kW/8000 U/min

MAXIMÁLNÍ TOČIVÝ MOMENT

  • 70N.m/6000 U/min

MAZÁNÍ

  • k.A.

DODÁVKY PALIVA

  • Elektronické vstřikování paliva
  • VÝFUKOVÝ SYSTÉM
  • k.A.

OSVĚDČENÍ

  • EURO 5

SPOJKA

  • spojka v olejové lázni

PŘENOS

  • 6-rychlostí
  • Řetěz

ZAPALOVÁNÍ

  • ECU s limitem

ZAPALOVACÍ SVÍČKA

  • NGK CR8 EGP

STARTÉR

  • Elektrický

PŘEVODOVÝ POMĚR

  • k.A

HLAVNÍM HYBATELEM

  • k.A

SPOTŘEBA PALIVA

  • 4,6l/100km

EMISE

  • CO2

107 g/km

 

podvozek
  • Rám
    Trestle steel tubes and plates
  • Přední odpružení
    Teleskopická vidlice Ø 50mm
  • Přední zdvih
    140 mm
  • Zadní odpružení
    Oscilační kyvná vidla s nastavitelným centrálním mono v pružinovém předpětí a hydraulickou brzdou v prodloužení
  • Zdvih zadního tlumiče
    62 mm
  • Přední brzda
    Dvojitý kotouč ø320 mm s dvouprístovým plovoucím třmenem a ABS
  • Typ předního ráfku Hliníková slitina
  • Rozměry předního ráfku
    19″ x MT 3,00″ DOT –D
  • Zadní brzda
    Jeden kotouč ø260 mm s jednoprístovým plovoucím třmenem a ABS
  • Typ zadního ráfku
    Ráfek a náboj z hliníkové slitiny s ocelovými paprsky

 

  • Rozměry zadního ráfku
    17″ x MT 4,25″ DOT – D
  • Přední pneumatika
    110/80- R19 – 59V
  • Zadní pneumatika
    150/70 – R17 – 69V

 

Rozměry
  • Šířka bez zrcátek
    925 mm
  • Maximální přípustná váha
    441kg
  • Světlá výška
    145mm
  • Objem nádrže
    20
    l
  • Pohotovostní hmotnost
    Není známo
  • Rezerva
    2,3l
  • Hmotnost včetně provozních kapalin
    244kg
  • Rozvor
    1505 mm

* Benelli-Praha  si vyhrazuje právo na změnu technických specifikací, vybavení, nastavení a barev bez předchozího upozornění.