TRK 251

  • Bílá

  • Černá

  • Červená

TRK251: Teď je to na vás


Benelli TRK 251 je váš první společník na cesty, motocykl navržený tak, abyste s ním zažili dobrodružství, o kterém jste vždy snili. Snadné, hbité a ovladatelné jednostopé vozidlo s bijícím srdcem o obsahu 250 ccm, které je schopno zvládnout i ty nejnáročnější trasy, aniž by působilo jakékoli obtíže, a to ani začátečníkům. Jedná se totiž o čtvrt litr určený také pro nejmladší, který lze řídit i s řidičským průkazem A2. Motor je jednoválcový, kapalinou chlazený čtyřtaktní motor s dvojitým rozvodem vačkového hřídele, který je již použit a velmi oceňován u modelu BN251. Rám, tradiční mříž z ocelové trubky, je schopen nabídnout maximální stabilitu a snadné řízení. 17 palcové ráfky z hliníkové slitiny jsou osazeny pneumatikami 110/70 vpředu a 150/60 vzadu.
TRK 251 je nabízen v červené, bílé a černé barvě.

 

Zdvihový objem

249,2 cm³

Výkon

18 kW (24,5 HP) / 9500 ot/min

Objem nádrže

17 l

Přednosti
752s Motor

Motor

Motor je jednoválcový, o obsahu 250 ccm, kapalinou chlazený čtyřtaktní motor s dvojitým rozvodem vačkového hřídele, s elektronickým zásobováním a vstřikováním. Maximální výkon je 24,5 Hp (18 kW) při 9000 ot/min, točivý moment 21 Nm (2,14 kgm) při 7500 otáčkách.

752s kola&brzdy

Brzdy

Brzdový systém se skládá z plovoucího kotouče o průměru 280 mm se čtyřpístkovým třmenem vpředu a o průměru 240 mm s jednopístkovým třmenem vzadu, což zaručuje maximální bezpečnost na silnici.

752s odpružení

Velké čelní sklo

Čelní sklo je navrženo tak, aby zaručovalo maximální ochranu jezdce a spolujezdce.

752s displej

Digitální displej

Moderní vzhled a pokročilé technologie charakterizují displej LCD TRK 251

Technické údaje

motor

  • Typ motoru
    Jednoválec, 4-čas, kapalina chlazení, 4 ventily na válec, dvounápravové vačky na vrcholu
  • Zdvihový objem
    249,2cm³
  • Vrtání x Zdvih
    72 x 61,2 mm
  • Kompresní poměr
    11,2:1
  • Výkon
    18 kW (24,5 hp)@ 9500 ot/min
  • Max. točivý moment
    21 Nm (2,14 kgm) při 7500 ot/min
  • Mazání
    Forced lubrication with wet sump
  • Přívod paliva
    Elektronické vstřikování s tělem motýlku 37 mm Ø
  • Výfukový systém
    S katalyzovaným systémem a lambda sondou
  • Certifikace
    Euro 5
  • Spojka
    Multidisc wet clutch
  • Převodovka
    6-ti stupňová
  • Pohon nápravy
    Řetězem
  • Zapalování
    DELPHI MT 05
  • Zapalovací svíčka
    NGK CR8E
  • Startér
    Elektrický
  • Převodový poměr
    Není známo
  • PRIMARY DRIVE
    Není známo
  • Spotřeba paliva
    4,1l/100km
  • CO2 emise
    96 g/km

 

podvozek

  • Rám
    Trestle steel tubes and plates
  • Přední odpružení
    Teleskopická vidlice Ø 41mm
  • Přední zdvih
    120 mm
  • Zadní odpružení
    Oscilační kyvná pacheta s centrálním monoammortizátorem
  • Zdvih zadního tlumiče
    51 mm
  • Přední brzda
    Jeden plovoucí kotouč ø280 mm se čtyřtřestkovým třmenem a ABS
  • Typ předního ráfku Hliníková slitina
  • Rozměry předního ráfku
    17″ x MT 3,50″ DOT
  • Zadní brzda
    Jednoplotový kotouč ø240 mm s jednoprístovým a ABS plovoucím třmenem
  • Typ zadního ráfku
    Hliníková slitina

 

  • Rozměry zadního ráfku
    17″ x MT 4,50″ DOT
  • Přední pneumatika
    110/70 – ZR17
  • Zadní pneumatika
    150/60 – ZR17

 

Rozměry

TRK 251 rozměry
  • Šířka bez zrcátek
    840 mm
  • Maximální přípustná váha
    Není známo
  • Světlá výška
    200 mm
  • Objem nádrže
    17
    l
  • Pohotovostní hmotnost
    153kg
  • Rezerva
    2l
  • Hmotnost včetně provozních kapalin
    Není známo
  • Rozvor
    1380 mm

 

* Benelli-Praha  si vyhrazuje právo na změnu technických specifikací, vybavení, nastavení a barev bez předchozího upozornění.

Příslušenství