Bílá
Šedá
Jdi naproti svým snům, objev novou vášeň.
TRK 502 X je jednostopé vozidlo s agresivním a podmanivým vzhledem, dobrodružná verze crossoveru o obsahu 500 ccm od výrobce z Pesara, s 19 palcovými paprskovými koly vpředu a 17 palcovými vzadu, které je určeno k cestování bez hranic. TRK 502 X sdílí dvouválcový řadový motor se silniční verzí, která nabízí maximální výkon 47,6 k (35 kW) při 8500 ot/min a maximální točivý moment 46 Nm při 6000 ot/min. TRK 502 X je vybaven odpružením, které se skládá z vidlice obrácené vzhůru s 50 mm vzpěrami vpředu a kyvného ramene s nastavitelným centrálním monofonním tlumičem vzadu, aby s maximální lehkostí absorbovalo i nejvíce hrbolaté úseky silnice. TRK 502 X má ve srovnání se silniční verzí TRK 502 vylepšenou koncovku výfuku umístěnou ve zvednuté poloze, aby bez problémů zvládla i složitý terén. Nádrž má objem dobrých 20 litrů. TRK 502 X, podrobně aktualizovaný a přepracovaný, je vybaven podsvícenými ovládacími bloky na řídítkách, zrcátky a knoflíky zdobenými logem motocyklu a sériově standardními ochrannými rukojetěmi z plastu a hliníku. Řídítka a páka spojky jsou nastavitelné tak, aby umožňovaly nejlepší jízdní podmínky pro každého jezdce. TRK 502 X má rovněž nový nosič zavazadel z hliníkové slitiny stejně jako praktické západky umístěné pod sedlem. Standardně také s velkým čelním sklem, schopným zaručit maximální ochranu, centrálním stojanem a ABS.
*TRK 502 X bude podávána v limitované sérii také ve žluté barvě.
Zdvihový objem
500 cm³
Výkon
35 kW (47,6 HP) / 8500 ot/min
Objem nádrže
20 l
TRK 502 X
přednosti
Brzdový systém a ráfky
Brzdový systém se může pochlubit dvojitým kotoučem o průměru 320 mm vpředu, zatímco kotouč o průměru 260 mm vzadu, což umožňuje výkonné, modulární a vyvážené brzdění. 19 palcové ráfky vpředu a 17 palcové ráfky vzadu jsou osazeny pneumatikami 110/80 a 150/70.
Velké čelní sklo
Čelní sklo je navrženo tak, aby zaručovalo maximální ochranu jezdce a spolujezdce.
Motor
Motor je dvouválcový řadový, 500 ccm, s kapalinovým chlazením a dvojitým rozvodem vačkového hřídele, pevný a robustní, nabízející maximální výkon 47,6 hp (35 kW) při 8500 ot/min a maximální točivý moment 46 Nm při 6000 ot/min.
Koncovka výfuku
Výfuk má ve srovnání se silniční verzí TRK 502 vylepšenou koncovku výfuku umístěnou ve zvednuté poloze, aby bez problémů zvládla složitý terén.
Technické údaje
motor
|
|
|
|
podvozek
|
|
|
|
Rozměry
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* Benelli-Praha si vyhrazuje právo na změnu technických specifikací, vybavení, nastavení a barev bez předchozího upozornění.