TRK 502 X

  • Bílá

  • Šedá

Benelli TRK 502 X (Adventure) – má oproti verzi Traveler drátěná kola s hrubšími offroadovými pneumatikami a hlubším vzorkem a také větší přední kolo s rozměrem 19“.


a dobrodružství nemusíš čekat až budeš starý, stačí ŘP skupiny A2 a můžeš již od 18ti let s touto motorkou podnikat stejně dlouhé a náročné výpravy jako tvoji starší kolegové se zbytečně mnohem dražšími motocykly. Dojedeš stejně daleko, stejně rychle a stejně spolehlivě jak oni. Jen tvé náklady na dobrodružství budou mnohem menší a tvá radost mnohem větší. A až budeš starší, oceníš nižší hmotnost a trvanlivost a tvé náklady na další dávky dobrodružství budou stále mnohem nižší než s jakýmkoliv jiným Adventure motocyklem, nebudeš mít žádný důvod měnit … Za ušetřené peníze zažiješ mnohem více dobrodružství a stále s tebou bude jeden parťák – Benelli TRK 502 X…

Benelli TRK 502 X má zcela nový dvouválcový čtyřdobý, kapalinou chlazený 500cc motor, s elektronickým vstřikováním a 4 ventily na válec. Maximální výkon je 48 Cv (35 kW) při 8500 otáčkách za minutu a točivý moment je o 46 Nm (4,6 kgm) při 6000 otáčkách za minutu, což znamená dokonalé reakce za všech podmínek. Převodovka je 6-rychlostní. Dlouhá dobrodružství potřebují i dlouhý dojezd a přesto že TRK 502 X má velmi nízkou spotřebu, je osazen obrovskou nádrži, která poskytuje kapacitu paliva 20 litrů.

Důležitý je maximální komfort pro jezdce i spolujezdce – vyvinuli jsme vynikající sedadlo na kterém jet celý den není žádný problém. Benelli TRK 502 X je ve předu osazen upside –down tlumiči a vzadu jedním tlumičem. TRK 502 X nabízí maximální pohodlí ve všech aspektech a to i díky velké přední kapotáží či širokým a pevným řídítkům opatřeným kryty rukou, schopným chránit jezdce v jakémkoliv prostředí.

Stabilita, bezpečnost a přesnost jsou klíčová slova tohoto nového Benelli TRK 502 X. Pro bezpečnost je důležitý brzdný účinek, díky dvěma předním plovoucím kotoučům s ø 320 mm. Zadní kotouč má ø 260 mm. Kola jsou z hliníkové slitiny s železnými špicemi a jsou obuty do pneumatik Metzeler Tourance.

Motocykl je vybaven ABS Bosch.

 

Zdvihový objem

500 cm³

Výkon

35 kW (47,6 HP) / 8500 ot/min

Objem nádrže

20 l

Přednosti
752s Motor

Brzdový systém a ráfky

Brzdový systém se může pochlubit dvojitým kotoučem o průměru 320 mm vpředu, zatímco vzadu kotouč o průměru 260 milimetrů, což umožňuje silné, modulární a vyvážené brzdění. 19″ vpředu a 17″ vzadu mají pneumatiky 110/80 a 150/70.

752s kola&brzdy

Velké čelní sklo

Kopule je navržena tak, aby zaručovala maximální ochranu pilota a spolujezdce.

752s odpružení

Motor

Motor je 2-válec in-line, 500cc, s kapalinou chlazení a dvounápravové rozložení nad hlavovými vačkami, pevné a robustní, nabízí maximální výkon 47,6 hp (35 kw) při 8500 ot / min a točivý moment vrchol 46 Nm při 6000 ot / min.

752s displej

Koncovka výfuku

Výfuk, s rafinovaným stylem, je umístěn ve zvýšené poloze ve srovnání s TRK 502 silniční verze, čelit off-roaders bez problémů.

Technické údaje

motor

  • Typ motoru
    Dva řadové válce, 4-time, kapalinové chlazení, 4 ventily na válec, dvojitá vačková osa na horní části DOHC
  • Zdvihový objem
    500cm³
  • Vrtání x Zdvih
    69 x 66,8mm
  • Kompresní poměr
    11,5:1
  • Výkon
    35 kW (47,6 HP) při 8500 ot/min
  • Max. točivý moment
    46N.m /4500 ot. min
  • Mazání
    Forced lubrication with wet sump
  • Přívod paliva
    Elektronické vstřikování
  • Výfukový systém
    S katalyzovaným systémem a lambda sondou
  • Certifikace
    Euro 4
  • Spojka
    Multidisc wet clutch
  • Převodovka
    6-ti stupňová
  • Pohon nápravy
    Řetězem
  • Zapalování
    ECU BOSCH MSE 6,0
  • Zapalovací svíčka
    NGK CR8E
  • Startér
    Elektrický
  • Převodový poměr
    Není známo
  • PRIMARY DRIVE
    Není známo
  • Spotřeba paliva
    3,8l/100km
  • CO2 emise
    87 g/km

 

podvozek

  • Rám
    Trestle steel tubes and plates
  • Přední odpružení
    Teleskopická vidlice Ø 50mm
  • Přední zdvih
    140 mm
  • Zadní odpružení
    Oscilační kyvná vidla s nastavitelným centrálním mono v pružinovém předpětí a hydraulickou brzdou v prodloužení
  • Zdvih zadního tlumiče 
    62 mm
  • Přední brzda
    Dvojitý kotouč ø320 mm s dvouprístovým plovoucím třmenem a ABS
  • Typ předního ráfku Ráfek a náboj z hliníkové slitiny s ocelovými paprsky
  • Rozměry předního ráfku
    19″ x MT 3,00″ DOT –D
  • Zadní brzda
    Jeden kotouč ø260 mm s jednoprístovým plovoucím třmenem a ABS
  • Typ zadního ráfku
    Ráfek a náboj z hliníkové slitiny s ocelovými paprsky

 

  • Rozměry zadního ráfku
    17″ x MT 4,25″ DOT – D
  • Přední pneumatika
    110/80- R19 – 59V
  • Zadní pneumatika
    150/70 – R17 – 69V

 

Rozměry

TRK 502 X rozměry
  • Šířka bez zrcátek
    915 mm
  • Maximální přípustná váha
    Není známo
  • Světlá výška
    210 mm
  • Objem nádrže
    20 l
  • Pohotovostní hmotnost
    Není známo
  • Rezerva
    3l
  • Hmotnost včetně provozních kapalin
    235kg
  • Rozvor
    1505 mm

 

* Benelli-Praha  si vyhrazuje právo na změnu technických specifikací, vybavení, nastavení a barev bez předchozího upozornění.

Příslušenství