BN251

  • Červená

  • Bílá

  • Černá

BN251 je svobodomyslný mini naked Benelli, který byl stvořen, aby si získal srdce mladých generací. Jedná se o černý, opravdu zábavný motocykl s mladou duší a podmanivým sportovním vzhledem inspirovaným „staršími bratry“ značky. BN 251 je osazen jednoválcovým, čtyřtaktním, čtyřventilovým, kapalinou chlazeným motorem, dvojitým vačkovým hřídelem, zdvihovým objemem 249 kubických centimetrů pro maximální výkon 25,8 Hp (19 kW) při 9250 ot/min a 21,2 Nm (2,16 kgm) maximálního točivého momentu při 8000 ot/min.
Rám z mříže ocelových trubek zaručuje agilní a bezpečné chování BN 251. Odpružení je svěřeno vidlici se vzpěrami 41 mm na předním kole a na zadním kyvné rameno s centrálním tlumičem s hydraulicky nastavitelným s pohybem 51 milimetrů. BN251 ve verzi Euro 4 a s ABS je nabízen v bílé, černé a červené barvě

Zdvihový objem

249,2 cm³

Výkon

19 kW (25,8 HP) / 9250 ot/min

Objem nádrže

17 l

přednosti

752s Motor

Motor

BN 251 je vybaven jednoválcovým, čtyřtaktním, čtyřventilovým, kapalinou chlazeným motorem a dvojitým vačkovým hřídelem, se zdvihovým objemem 249 kubických centimetrů pro maximální úsporu paliva

752s kola&brzdy

Rám

BN 251 má mřížový rám z ocelových trubek, ve kterém se motor stává nosným prvkem a zajišťuje skvělou ovladatelnost v kombinaci se snadno manipulací a bezpečností.

752s odpružení

Design

BN 251 upoutá pozornost hned na první pohled díky atraktivnímu designu a jedinečnému stylu inspirovaném stylem motocyklů vyšší kubatury z „Casa del Leoncino“.

752s displej

Ergonomie

Pozice řízení BN251 je optimalizována, aby zaručila maximální komfort, jak ve městě, tak na dlouhých cestách.

Technické údaje

motor

  • Typ motoru
    Jeden válec, 4-čas, kapalina chlazený, 4 ventily, dvojitá vačka osa na hlavě
  • Zdvihový objem
    249cm³
  • Vrtání x Zdvih
    72 x 61,2 mm
  • Kompresní poměr
    11,2:1
  • Výkon
    19 kW (25,8 hp) při 9250 ot/min
  • Max. točivý moment
    21,2 Nm (2,16 kgm) při 8000 ot/min
  • Mazání
    Forced lubrication with wet sump
  • Přívod paliva
    Elektronické vstřikování Ø37 mm
  • Výfukový systém
    S katalyzovaným systémem a lambda sondou
  • Certifikace
    Euro 4
  • Spojka
    Multidisc wet clutch
  • Převodovka
    6-ti stupňová
  • Pohon nápravy
    Řetězem
  • Zapalování
    Delphi MT05
  • Zapalovací svíčka
    NGK CR8E
  • Startér
    Elektrický
  • Převodový poměr
    Není známo
  • PRIMARY DRIVE
    Není známo
  • Spotřeba paliva
    4,1l/100km
  • CO2 emise
    96 g/km

podvozek

  • Rám
    Trestle steel tubes and plates
  • Přední odpružení
    Teleskopická vidlice Ø 41mm
  • Přední zdvih
    135 mm
  • Zadní odpružení
    Oscilační kyvná vidla s nastavitelným centrálním tlumičem v hydraulice v prodloužení
  • Zdvih zadního tlumiče
    51 mm
  • Přední brzda
    Kotouč ø280 mm se čtyřtřestkovým třmenem s ABS
  • Typ předního ráfku Hliníková slitina
  • Rozměry předního ráfku
    17″ x MT 3,50″ DOT
  • Zadní brzda
    Jednoplotový kotouč ø240 mm s jednoprístovým plovoucím třmenem s ABS
  • Typ zadního ráfku
    Hliníková slitina

 

  • Rozměry zadního ráfku
    17″ x MT 4,50″ DOT
  • Přední pneumatika
    110/70-ZR17
  • Zadní pneumatika
    150/60 – ZR17

Rozměry

302S rozměry
  • Šířka bez zrcátek
    810mm
  • Maximální přípustná váha
    Není známo
  • Světlá výška
    140 mm
  • Objem nádrže
    17l
  • Pohotovostní hmotnost
    145 kg
  • Rezerva
    3,5l
  • Hmotnost včetně provozních kapalin
    Není dostupné
  • Rozvor
    1400 mm

* Benelli-Praha  si vyhrazuje právo na změnu technických specifikací, vybavení, nastavení a barev bez předchozího upozornění.