302S

  • Bílá

  • Černá

  • Zelená

302S je naked Benelli navržená pro mladé generace, s moderním sportovním designem, vyvinutá z modelu 300 ccm továrny „Casa del Leoncino“. Jednoduchý, poutavý a dynamický dvouválec, který díky svým extrémně podmanivým liniím dokáže ohromit i ty nejnáročnější jezdce, počínaje designem LED předního světlometu, který charakterizuje toto nové jednostopé vozidlo. 302S je vybaven paralelním dvouválcem s elektronickým vstřikováním, dvojitým rozvodem vačkového hřídele a čtyřmi ventily, který uvolňuje výkon 38 Hp (28 kW) při 11000 ot. /min: z tohoto důvodu je 302S motocyklem, který lze řídit také s řidičským průkazem A2. Rám je tradiční mříž z ocelových trubek, schopná zajistit maximální hbitost a ovladatelnost na silnici Brzdný systém 302S je osazen vpředu dvojitým plovoucím kotoučem o průměru 260 milimetrů, vzadu naopak plovoucím kotoučem o průměru 240 milimetrů. 17 palcové ráfky z hliníkové slitiny jsou osazeny pneumatikami Pirelli Angel. Je třeba podtrhnout také objem nádrže pro motocykl tohoto druhu, a to dobrých 16 litrů objemu. 302S je nabízena v bílé barvě s černým rámem a černé barvě s červeným rámem.

Zdvihový objem

300 cm³

Výkon

28 kW (38 HP) / 11000 ot/min

Objem nádrže

16 l

přednosti

752s Motor

Styl

Sportovní a podmanivý design, 302S vyniká svými inovativními a dynamickými liniemi, počínaje designem LED předního světlometu, který charakterizuje toto nové jednostopé vozidlo

752s kola&brzdy

LCD displej

Špičková technologie a moderní styl charakterizují displej tohoto nového jednostopého motocyklu Benelli, plně LCD

752s odpružení

Brzdový systém

302S je osazena vpředu dvojitým plovoucím kotoučem o průměru 260 milimetrů, vzadu naopak plovoucím kotoučem o průměru 240 milimetrů.

752s displej

Motor

302S je osazena paralelním dvouválcem s elektronickým vstřikováním, s dvojitým rozvodem vačkového hřídele a čtyřmi ventily. Výkon a moment jsou 38 Hp (28 kW) a 11000 ot/min a 25,6 Nm (2,6 kgm) při 9750 otáčkách.

Technické údaje

motor

  • Typ motoru
    2 válce v řadě, 4-time, kapalinové chlazení, 4 ventily pro dvouosý válec s hlavovými vačkami DOHC
  • Zdvihový objem
    300cm³
  • Vrtání x Zdvih
    65 x 45,2 mm
  • Kompresní poměr
    12:1
  • Výkon
    28 kW (38 hp) při 11000 ot/min
  • Max. točivý moment
    25,6 Nm (2,6 kgm) při 9750 ot/min
  • Mazání
    Forced lubrication with wet sump
  • Přívod paliva
    Elektronické vstřikování Ø37 mm
  • Výfukový systém
    S katalyzovaným systémem a lambda sondou
  • Certifikace
    Euro 4
  • Spojka
    Multidisc wet clutch
  • Převodovka
    6-ti stupňová
  • Pohon nápravy
    Řetězem
  • Zapalování
    ECU DELPHI MT05
  • Zapalovací svíčka
    NGK CR8E
  • Startér
    Elektrický
  • Převodový poměr
    Není známo
  • PRIMARY DRIVE
    Není známo
  • Spotřeba paliva
    4,3l/100km
  • CO2 emise
    99 g/km

podvozek

  • Rám
    Trestle steel tubes and plates
  • Přední odpružení
    Teleskopická vidlice Ø 41mm
  • Přední zdvih
    135 mm
  • Zadní odpružení
    Oscilační kyvná vidla s nastavitelným bočním tlumičem v prodlužovací hydraulice a předpětí pružiny
  • Zdvih zadního tlumiče
    46mm
  • Přední brzda
    Dvojitý plovoucí kotouč ø260 mm se čtyřtřestkovým třmenem a ABS
  • Typ předního ráfku Hliníková slitina
  • Rozměry předního ráfku
    17″ x MT 3,50″ DOT
  • Zadní brzda
    Jednoplotový kotouč ø240 mm s jednoprístovým a ABS plovoucím třmenem
  • Typ zadního ráfku
    Hliníková slitina

 

  • Rozměry zadního ráfku
    17″ x MT 4,50″ DOT
  • Přední pneumatika
    120/70-ZR17
  • Zadní pneumatika
    160/60 – ZR17

Rozměry

302S rozměry
  • Šířka bez zrcátek
    800 mm
  • Maximální přípustná váha
    Není známo
  • Světlá výška
    175 mm
  • Objem nádrže
    16l
  • Pohotovostní hmotnost
    185 kg
  • Rezerva
    3l
  • Hmotnost včetně provozních kapalin
    204 kg
  • Rozvor
    1410 mm

* Benelli-Praha  si vyhrazuje právo na změnu technických specifikací, vybavení, nastavení a barev bez předchozího upozornění.